منتدى ابداعات شرقية
مرحبا بك فى منتدى ابداعات شرقية نورت المنتدى
تتمنى ادارة ابداعات شرقية بالتكرم بالتسجيل والمشاركة فى المنتدى
وتتمنى ايضا ان تستفيد وان تفيد الاعضاء وياريت تسجل وتشارك المنتدى
موضوعاتكم ومشاركاتكم هى التى تبنى المنتدى
ملحوظه هامه : بعد تسجيلك فى المنتدى يجب على تفعيل عضويتك لتستطيع اللمشاركة

وشكراً

منتدى ابداعات شرقية

الرئيسيةاليوميةمكتبة الصورالأعضاءالتسجيلدخولاضف موقعك

شاطر | 

حصريا كيف جعل البوزنه مش بتأثر فيك خالص شرح بصور

كاتب الموضوعرسالة
مساعد
رئيس المنتدى
رئيس المنتدى

نقاط ال ( CpS ) : : 100000
اسم سيرفرك : Avatar-co
حكمتى المفضلة : حب لاخيك كما تحب لنفسك
النقاط التقدم : 3

مُساهمةموضوع: حصريا كيف جعل البوزنه مش بتأثر فيك خالص شرح بصور    الثلاثاء مايو 10, 2011 1:00 am

انا شوفت كثير من الناس بتقولي انت بتستعمل برامج قولته ليه ؟ قالي انت مش بتتبوزن .. يعني اكيد في ناس كثير مش تعرف الحاجه دي وانا جايب شرح...
نخش دلواتي في الشرح

اول حاجه لازمك تعمل متور تير ال هي متورت الطلاق او تشتريها هو طالب منك 10 متورات .. ولو انت مش معاك فلوس ابقا خش هنا واعمل كوستت المتور تير

اول ما تجيب ال 10 متور تير

تاخدهم وتروح التون ستي جوب سننتر
ودي الصوره لراجل . مع الشرح
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
وبعد ما تكلها وتخلص حتشوف انه ال متور تير اختفا وفتحلك ال مقاومه بوزن وبص على الصوره دي
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
وبعد ماتدوس على دي حتضهرلك صقحه زي دي

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
وبكدا مبروك انت عملت البوزن مقاومه بس دي لفل واحد يعني بتخفف قليل اوي هشرح دلواتي تخليها لفل 9 ازاي اشان محدش يبقا يبوزنك خالص

اكيد الكل عارف ال study book
كيفيت حصول على الستدي بوك .تقدر تاخده من الارينه وهو ب 10 الف نقطه وفيه 50 نقطه ستدي . او انه بيوقع من الوحوش وبيوقع 5 ستدي بس وفيه كمان وكمان تقدر تشتري المهم دلواتي ..

انا ددلواتي لفل 8 في المقوامه بيقولي لو عاوز تعمله لفل 9 لازم تجيب 9 الف ستدي بوين بص على الصوره .

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
انت اكيد هتقول يازكي طيب الفكسد 73 بلميه بس يعني مش 100 بلميه ازاي بتقول انه ميه بلميه هقولك بص على الصوره وانا افهمك ..
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

وبكدا اكون خلصت الشرح

توقيع

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://abda3at.hooxs.com

حصريا كيف جعل البوزنه مش بتأثر فيك خالص شرح بصور
صفحة 1 من اصل 1